До края на тази година новата китайска марка, рожба от сътрудничеството между BAIC и Magna ще представи нов електрически седан наречен Arcfox Alpнa S5, а сега ние разполагаме с първото изображение на модела, както и оскъдна информация относно неговото задвижване.
Според информация от източници близки до производителят става ясно, че базовата версия ще се задвижва от електромотор позициониран в задната част и задвижващ съответно задните колела с мощност 252 к.с. Тяговата батерия е литиево-желязо-сулфатна дело на CATL, чиито капацитет не се съобщава.
С дължина от 4.82 метра и междуосие 2.9 метра, новият модел е с размери близки до тези на Arcfox a-S, но неговите цени се очаква да стартират от 27 400 долара. Интериора ще предлага минималистична обстановка с голям централно разположен, плаващ дисплей, а най-важната информация ще бъде налична за водача, чрез HYD цветен дисплей с добавена реалност. Технологията за автономно шофиране от 3 и 4-то ниво, разработена съвместно Huawei ще намира място и в този модел. повече подробности ще бъдат добавени след официалната премиера на модела.
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Почти една години след като видяхме първата снимка на Arcfox a-S5, моделът направи своята официална премиера в Китай. новият модел на марката ще бъде достъпен на пазара от юли месец с цени между 24 400 и 29 900 долара. Според официалната информация базовата версия на модела ще бъде оборудвана с електромотор с мощност от 248 к.с., захранван от тягова батерия с капацитет 65 или 79.2 кВтч., която ще предоставя автономия между 560 и 708 км. На върха в гамата на модела е позиционирана версията със задвижване на четирите колела и наличие на два електромотора чиято обща мощност възлиза ва 530 к.с. За нея е налична само по-голямата батерия, която тук ще осигурява автономия до 650 км.
От снимките с които разполагаме на интериора става ясно, че той е издържан в минималистичен стил с 15.6-инчов дисплей за инфо-развлекателната система, от който се управляват и всички функции в автомобила. Най-важната информация за водача се изобразява на 68-инчов HUD дисплей с добавена реалност, който обаче ще се предлага срещу доплащане. Серийно моделът е оборудван с амбиентно осветление с 256 цвята, озвучителна система с 15 високоговорителя и пакет от асистенти позволяваща автономно шофиране от ниво 2.
Няма коментари:
Публикуване на коментар