Задвижването няма с какво да ни изненада, тъй като и DB12 Volante губи опцията за 12-цилиндров мотор и разчита на V8-цилиндровият, 4.0 литров би-турбо агрегат доставян от AMG с мощност 680 к.с. Той е куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към задните колела, чрез електронно контролиран диференциал. Според информацията максималната скорост е идентична с тази на купе версията, но поради добавените 125 кг. в общото тегло на кабриолета, неговото ускорение до 100 км/ч., от място изостава с 0.1 секунда и сега възлиза на 3.7 секунди.
Технологичният интериор от купе версията е пренесен директно и в кабриолета, като главният акцент тук е новата инфоразвлекателна система на марката разработена самостоятелно с 10.2-инчов дисплей. Скоростният лост и тек е заменен от електрически шалтер, а за избора на различните режими на движение е наличен елегантен, кръгъл превключвател. Aston Martin DB12 Volante е оборудван серийно с озвучителна система от Bowers & Wilkins с 11 високоговорителя и мощност 390W. Продажбите на модела започват от края на лятото, като цените все още не са обявени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар