Звездата на провеждащият се в момента автосалон в Дитройт, безспорно е новото поколение на
Ford Mustang, което ще бъде и последното разполагащо с V8-цилиндров мотор. Шестото поколение на GT купето, запазва линиите на своят предшественик, вдъхновени от първите модели на модела от 60-те и 70-те години на миналият век и отново ще се предлага като купе и кабриолет. Чест прави на марката, че инвестира солидна сума за разработката на този модел във времена, когато конкуренцията се насочва изцяло към напълно електрически модели, какъвто е примерът с
Dodge Charger Daytona SRT.
Моторната гама включва 4-цилиндровият - 2.3 литров, турбо мотор с мощност 314 к.с. и емблематичният - 5.0 литров, V8-цилиндров, атмосферен агрегат, чиято мощност достига 486 к.с. И за двете версии ще се предлага 6-степенна, механична или 10-степенната, автоматична трансмисия. Срещу доплащане може да бъде поръчан и торсен - LSD диференциал, Brembo спирачки и окачване от типа - MagneRide. Интересна е и опцията на електрическата ръчна спирачка, която е оборудвана с класически лост и при желание може да бъде активирана по време на движение, като по този начин улеснява дрифт пилотирането.
Въпреки, че ретро линиите са запазени, то в интериора ни посреща една изключително модерна обстановка нетипична за модела. Пред водача място намира огромен цифров панел с 12.4-инчов екран за инструменталният панел с 3D графика и 13.2-инчов тъчскрийн за инфотайнмънт системата от последно поколение съчетана с Amazon Alexa. Не са забравени и асистентите подпомагащи шофирането, като серийно за модела са налични: адаптивният автопилот, активна система разпознаваща пътните знаци, асистент за поддържане движението в пътното платно, сензор за обекти в сляпата зона на водача, система за предотвратяване на сблъсък действаща в двете посоки и др.
Продажбите на новият Ford Mustang в САЩ, започват от лятото на следващата година, а производството ще се осъществява в Мичиган. Цените все още не са обявени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар