Преди броени часове американската марка представи компактен SUV модел под името Hornet, който трябва да бъде наличен при дилърите от декември месец. Реално моделът се базира на представената в началото на годината Alfa Romeo Tonale, чиито дизайн е променен в стилистиката на моделите от американската марка собственост на Stellantis. Визуално дизайна не привлича огромно внимание въпреки наличните спортни елемнети и допълнителни отвори на предният капак, но силният коз на модела е цената. Според производителят, това ще бъде най-бързият модел с цена под 30 000 долара достъпен на пазара и е с околж 10 000 долара по-евтин от идентичната Alfa Romeo Tonale.
Базовата версия на Dodge Hornet ще се задвижва от 2.0 литров, 4-цилиндров, турбо бензинов мотор с мощност 278 к.с., куплиран с 9-степенна, автоматична трансмисия задвижваща предните колела. Налична ще бъде и версия 4х4. Според производителят ускорението на тази версия до 100 км/ч. от място ще става за 6.5 секунди. По-нагоре в гамата е позиционирана Plug-in хибридната версия носеща инициалите R/T, оборудвана с 1.3 литров, турбо агрегат и електромотор позициониран на задният мост, чиято обща мощност достига 285 к.с. Тук трансмисията е 6-степенна, автоматична предаваща движението към четирите колела. Системата разполага с опцията Overboost (Power Schot), която доставя допълнителни 25 к.с. в рамкитe на - 15 секунди, достатъчни да се осъществи старт от място, до 100 км/ч. за 6.1 секунди. Благодарение на литиево-йонната батерия с капацитет от 15.5 кВтч., версията R/T ще може да изминава до 48 км. в изцяло електрически режим. хибридната версия разполага с три режима на работа: стандартен, електрически и така нареченият E-Save Mode с възможност за регенеративно спиране. И двете версии са оборудвани с адаптивно окачване.
Архитектурата на таблото е идентична с модела на Alfa Romeo, но се наблюдават съществени разлики най-вече в дизайна на въздушните отвори на климатичната инсталация , дизайна на централната конзола между предните седалки и други дребни детайли. Пред водача място намира 12.3-инчов цифров инструментален панел, а инфотайнмънт системата е оборудвана с 10.2-инчов, широкоекранен тъчскрийн. Стандартно за модела са налични пакета за подпомагане на шофирането включващ редица асистенти и системи подпомагащи шофирането, а срещу доплащане може да бъде поръчана и полуавтономна система за шофиране от 2-ро ниво.
Няма коментари:
Публикуване на коментар