За задвижване Aston Martin DBX 707, разчита на доставяният от AMG, V8-цилиндров, 4.0 литров би-турбо мотор, който е доработен от англичаните и сега той доставя 707 к.с. към четирите колела. Трансмисията е изцяло нова автоматична с мокър съединител за по-бърза смяна на предавките, които остават девет на брой. Системата за задвижване на четирите колела също е преработена и е снабдена с диференциал с ограничено приплъзване. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 3.2 секунди, а максималната скорост, която може да бъде достигната е 310 км/ч. Окачването е адаптивно, трикамерно въздушно със спортни амртисьори и пружини, а спирачната система идва серийно с въглеродно-керамични спирачни дискове.
Преминавайки в интериора наблюдаваме преработена централна конзола между седалките с добавени бутони и въртящ се клъстер за избор на режимите на работа на двигателя, трансмисията, окачването и спирачната система без водача да е принуден да влиза в подменютата на инфотайнмънт системата, както е при другите версии. Седалките са спортни с кожа алкантара, а клиентите ще имат възможност да персонализират своите модели от богат списък с опционални материи и разцветки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар