Изработката на модела се осъществява ръчно, като изисква близо 3500 часа работа, а за производството на компонентите от стъклопласт е привлечен немският тунер - Treser. Интериора предлага спортна обстановка с индивидуални седалки, като предните са електронно регулируеми, двузонова климатична инсталация, телефон и висококачествени материали.
За задвижване моделът разчита на 6.0 литров, V12-цилиндров, атмосферен мотор доставян директно от Mercedes с мощност 408 к.с., куплиран с 4-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Според официалните характеристики Mega Track, ускорява до 100 км/ч. от място за около 6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Посоченият разход обаче от 25л/100 км. е нереален в реални условия и той лесно надхвърля 50л/100 км.
Крайната цена на френският модел обаче е твърде висока дори и за богатите клиенти от Саудитска Арабия, а това се оказва проблем за малкият френски производител. За периода от 1992 до 2000 година са произведени едва 6-7 автомобила, които могат да бъдат засечени и днес в някои от лъскавите курортни дестинации в Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар