За задвижване новата версия на спортният автомобил с централно разположен мотор, продължава да разчита на хибридната технология с 3.5-литров, би-турбо агрегат, куплиран с три електромотора (два на предният мост и един позициониран между двигателят и трансмисията), чиято обща мощност сега възлиза на 600 к.с. Трансмисията остава същата 9-степенна, двудискова предаваща движението към задните колела, но времето за превключване на предавките е намалено с 50%. съобщава се и за нови по-мощни батерии, които увеличават обхвата на изминати километри в изцяло електрически режим, който обаче не се споменава колко е, но явно ще е повече от досегашните 5 км.
В интериора промени не се наблюдават освен изобилието на кожа Алкантара, нов интерфейс на цифровият инструментален панел пред водача и по-голям екран за инфотайнмнът системата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар