Японската марка представя пред производствена версия на своя бъдещ, ултра лек кросоувър, който трябва да бъде пуснат в продажба от средата на следващата година. Моделът е представен, като концепция под името "TAFT" и всъщност е следващ етап в развитието на концептуалния Daihatsu Waku Waku, който видяхме само преди няколко месеца. Името е съкращение от - Tough Allighty Fun Tool и ни припомня за модела от 70-те години на миналия век.
Според информацията предпроизводствената версия представена, като концепция е с дължина от - 3.39, височина - 1.63 и ширина - 1.47 метра. Тя е оборудвана с 0.66 литров, бензинов, турбо мотор с мощност 64к.с., куплиран с CVT трансмисия, предаваща движението към предните колела. Най-вероятно при серийната версия ще бъде налична и атмосферна версия на този агрегат.
Интериора е почти идентичен с този на Waku Waku, но вече наблюдаваме по-голям екран за мултимедийната система, а волана разполага със сензорни бутони.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Серийната версия на модела не се радличава по нищо от предпроизводственият модел и ще се предлага в атмосферна и турбо версия на споменатият - 0.66 литров мотор, куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от модификацията.
Интериора е просторен с прав под и достатъчно място за четирима пътници. Стандартно за модела ще бъдат налични: ел. ръчна спирачка, система за подпомагане на потеглянето при наклон, климатична инсталация, пълен ел. пакет, както и стъклен покрив с ел. щора.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Серийната версия на модела не се радличава по нищо от предпроизводственият модел и ще се предлага в атмосферна и турбо версия на споменатият - 0.66 литров мотор, куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от модификацията.
Интериора е просторен с прав под и достатъчно място за четирима пътници. Стандартно за модела ще бъдат налични: ел. ръчна спирачка, система за подпомагане на потеглянето при наклон, климатична инсталация, пълен ел. пакет, както и стъклен покрив с ел. щора.
Няма коментари:
Публикуване на коментар