Малко преди да бъде представено новото поколение на Audi A8, марката разпространи някои подробности относно новата платформа на модела. На първо място производителя изтъква факта, че за нейната изработка се използва комбинация от стомана, алуминии, карбонови и магнезиеви сплави. След BMW 7-серия, това е вторият модел на свободния пазар в който се използва този похват. В скоро време очакваме и отговора на Mercedes, но не по-рано от 2020 година.
От марката съобщават още, че в процеса на изграждане на новата Space Frame ще бъдат използвани нови похвати за съединяването на отделните елементи. Изцяло нова технология за лазарно заваряване на детайлите и с електронен контрол на дълбочината на заварката например ще спести до 95% от времето за контрол. Студените заварки също са от нов тип.
Не на последно място се съобщава, че в сравнение с настоящото поколение значително е подобрен достъпа до втория ред седалки благодарение на увеличеният размер на прохода на задната врата. Магнезиевият детайл пък допринася за по-голяма якост на усукване на предният маст, като същевременно допринася и за по-добра защита на пасажерите в случай на челен удар.
Ясно е, че новото поколение на Audi A8 ще бъде високотехнологичен модел и това няма как да е по друг начин, тъй като ще трябва да се бори с конкуренцията в своя клас поне до 2025 година. Тези дни стана ясно, че марката е започнала работа по изцяло нова платформа съвместно с Porsche, която трябва да бъде пригодена и за изцяло електрическо задвижване, както и възможност за вграждане на бъдещите системи за напълно автономно шофиране. Като краен срок е зададена именно 2025 година, когато най-вероятно ще бъде представено следващото поколение на флагмана.
Няма коментари:
Публикуване на коментар