От края на тази година ще започнат продажбите на новата Toyota Harrier. Няма да е изненада, ако кажем, че моделът е базиран на новото поколение Lexus RX, но със силно променена визия. Подробности относно новият Harrier не се споменават, но е ясно, че хибридното задвижване от RX ще бъде налично и тук. След като виждаме стилистиката на този модел, можем бегло да предположим какво да очакваме от следващото поколение на Lexus RX, което ще бъде представено през 2015 година. Повече подробности относно Toyota Harrier ще станат достъпни в края на лятото.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
За задвижване моделът ще използва 2.0 и 2.5 литровите агрегати съчетани с хибридно задвижване от ново поколение. Общата мощност ще бъде съответно 152 и 197к.с. При всички случаи те ще са куплирани с CVT трансмисия, като предаването ще се осъществява посредством предните или четирите колела, в зависимост от модификацията. Според производителя средния разход на гориво на версията с 2.0 литровия агрегат е 5.4л/100км. Новост е системата за следене на пътя, която чрез камера монтирана на предното стъкло следи лентите за движение. При случай, че автомобилът настъпи някоя от лентите без водача да подаде сигнал, електрониката се намества и сама връща автомобилът в лентата на движение. В съчетание с радара монтиран на предната решетка, който асистира системата за предотвратяване на катастрофа, този модел е един от най-сигурните в момента на пазара. За съжаление обаче за сега моделът ще се предлага предимно в Япония и няма никакъв шанс да говидим в Европа.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
За задвижване моделът ще използва 2.0 и 2.5 литровите агрегати съчетани с хибридно задвижване от ново поколение. Общата мощност ще бъде съответно 152 и 197к.с. При всички случаи те ще са куплирани с CVT трансмисия, като предаването ще се осъществява посредством предните или четирите колела, в зависимост от модификацията. Според производителя средния разход на гориво на версията с 2.0 литровия агрегат е 5.4л/100км. Новост е системата за следене на пътя, която чрез камера монтирана на предното стъкло следи лентите за движение. При случай, че автомобилът настъпи някоя от лентите без водача да подаде сигнал, електрониката се намества и сама връща автомобилът в лентата на движение. В съчетание с радара монтиран на предната решетка, който асистира системата за предотвратяване на катастрофа, този модел е един от най-сигурните в момента на пазара. За съжаление обаче за сега моделът ще се предлага предимно в Япония и няма никакъв шанс да говидим в Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар