![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgqTeZoeEJ1iNTg0FXv1kEY9neUK1MqZt1Dl3fPYzJ1bkKpR_dBZx_Kz4rHZtXUTIg9MDq0Qv_H17LsFbx6HbJpq2dxUSI9PNJfuq1dBOq3N8LivclyrsNMgF2SSsfzdl0Auy6mJmpj5iZb/s320/1.jpg)
Първият модел на корейският премиум бранд -
Genesis е факт! Днес луксозното подразделение на Hyundai представи моделът G90 или както ще се предлага в Южна Корея - EQ900. Там луксозният седан ще се предлага от началото на следващата година, докато в останалата част на света ще бъде наличен през втората половина. реално Genesis G90 е наследник на
Hyundai Equus, чието производство очевидно ще бъде прекратено. корейците не са жалели средства и сили за своята нова премиум лимузина, която с гордост ще се конкурира с обичайните лидери в сегмента Audi, Mercedes, BMW и Lexus. Корейският модел обаче ще бъде ценово разположен с една идея под тях. Макар все още да не са обявени цени, то със сигурност върхово оборудваната версия на G90 с 5.0 литровия, V8-цилиндров агрегат, няма да струва повече от едно BMW 550i.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2pzHHlYNkpamtIvcMU3iYHbwmBVJc9Y2ht5W6WZdGWscKugLCPoe8kambo4a5VsAWBCLzmLS89vInVpWHIcOqPKEBMAGjdkdDE8lRyyEsX2gTVfnucX6YOZ9GULuiWWrO3lhGKrYCYjXa/s320/2.jpg)
Genesis G90 / EQ900 ще се предлага с три бензинови агрегата. Това са: 3.3 и 3.8 литровите, V6-цилиндрови мотори с мощност съответно 365 и 311к.с., като първият е снабден с две турбини. на върха в гамата ще се намира 5.0 литровия, атмосферен, V8-цилиндров агрегат с мощност 425к.с. Те са достатъчни да ускорят тежащият 2.5т. модел до 100км/ч от място за 5.7 секунди. Серийно всички агрегати са куплирани с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща задните колела, но срещу доплащане ще може да се поръча и новата система за задвижване на четирите колела H-TRAC.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj399TeRIEIOMSPlpeIq42rDURN3yLcs6cA8XJK6T2O719u-ljQkACOZ0tzaO0Qg8fNB_ueinjFe0llqu9UX3SNgWdMxKoHfY5-17HipoB1UlNDRfiM0DLeWxHlHrNj8XOPIbYGXm0Tl22C/s320/3.jpg)
За оборудването няма смисъл да се споменава, че то ще бъде изключително богато още от базовото ниво. Тризонов климатроник, активен круиз контрол, камери с обзор 360 градуса, навигация, 12.3-инчов дисплей, двойни стъкла и тройни уплътнения на вратите ще са част от серийното оборудване. Адаптивното окачване, 9.3 инчовите таблети за задните седалки и системата за
разпознаване на препядствия на пътното платно например ще се предлагат срещу доплащане. Още подробности, както и снимките с висока резолюция ще бъдат добавени по-късно, към този пост. За сега можем да кажем само едно голямо - БРАВО на корейците, ако не за друго, то за смелостта и самочувствието с което влизат в този сегмент със своята нова марка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар