сряда, 8 април 2015 г.

Citroen Aircross Concept хвърля ръкавицата на реномираните производители

Браво Citroen! Ето така трябва да изглежда един съвременен модел с висока проходимост. Фирмите, които се бият в гърдите със своите SUV модели и богата традиция трябва да си вземат поука. Френската марка без каквито и да е претенции в този сегмент, представя великолепно изглеждащият концептуален модел Aircross. Той ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Пекин, но изрично се съобщава, че моделът е замислен като "световен" и при едно евентуално бъдещо серийно производство същият ще се предлага на почти всички пазари където марката присъства. Не е изключено дори и да се предлага на пазарите в САЩ и Канада. Но да не бързаме. За сега това е само концепция, която ни показва какво да очакваме от евентуален наследник на изключително неуспешния C4 Aircross
Концепция, реално е напълно завършен модел и годна за употреба. За задвижване Citroen Aircross Concept разчита на 1.6 литров, бензинов, турбо агрегат с мощност 218к.с. съчетан с електромотор чиято мощност е 95к.с. Общата мощност е 313к.с., а средния разход на гориво според производителя възлиза на 1.7л/100км., при положение, че тежащият близо 1.8 тона модела се ускорява до 100км от място за 4.5 секунди. Информацията сочи още, че с помощта на акумулаторните батерии ще могат да бъдат изминати до 50км в напълно електрически режим. 
С дължина от 4.58м, ширина - 2.1м и височина 1.8 метра, Aircross се издига рамо до рамо с Land Rover Discovery Sport. Френският модел обаче предлага място само за четири човека, които ще се радват на завидна обстановка. Седалките са направени от нови материи, като в тях са интегрирани масажори и дори високоговорители на озвучителната система. Пред водача са позиционирани два TFT екрана, като единият е плаващ и с възможност за промяна на своята позиция. така спътника на водача може да придърпа екрана пред себе си и да създаде плейлиста от любимите си парчета в мрежата. За по-лесен достъп вратите се отварят срещуположно, но е малко вероятно те да останат в серийният модел. Airbump панелите присъстват и тук, но са с доразвит дизайн. Огромните 22-цолови джанти ще бъдат мираж и няма да се предлагат дори и срещу доплащане.  
За сега можем само тихичко да се надяваме, че този модел все пак ще получи зелена светлина за серийно производство. А до това, колко от детайлите ще бъдат пренесени в производствения модел, то сме длъжни да припомним концепцията Citroen C-Cactus, която бе превърната почти на 95%, в сериен модел чиито продажби надхвърлят очакванията дори на производителя. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар