сряда, 4 април 2012 г.

Официални снимки на Dodge SRT Viper V10


Безспорно една от най-чаканите премиери в Ню Йорк е тази на новия Dodge Viper . преди броени минути той бе представен официално пред журналисти. От пръв поглед си личи, че марката вече е под италианско владение. дали за добро или лошо, дизайнерите са успели да съчетаят агресивността на "масълкар" с италианския финес. Макар и презентиран, като нов модел, не може да бъде скрита родствената връзка с предходното поколение, но трябва да отбележим, че платформата е силно модифицирана и сега тя е значително по-устойчива на усукване. Новият Viper е по скоро фейслифт версия, от колкото нов модел. 
Двигателят остава същия - изцяло алуминиев, атмосферен, 8.4 литров, V10-цилиндров разположен централно в предната част, което води до идеално разпределение на масите спрямо предния и задния мост. Ръчно сглобяваният агрегат разполага с нови олекотени, ковани бутала, кухи клапани пълни с натрий, алуминиев маховик, нови катализатори и други нововъведения. Според информацията мощността му възлиза на 640к.с. и като се вземе предвид, че общата маса е намалена с 45кг., благодарение на използваните карбонови и алуминиеви сплави за направата на купето, можем да очакваме впечатляващи динамични характеристики, които за жалост все още не са оповестени. Управлението също е значително подобрено, тъй като са направени множество промени в кормилната система, която е значително по-директна. Серийно ще присъстват и тракшън контрол, launch control, както и ESC, а окачването е активно с възможност за промяна на настройките.
От пръв поглед си личи, че дизайнерите са прекарали значително време в аеродинамичния тунел. Като цяло линията на новия модел напомня поразяващо много на аеропакет на пистовата версия на предходното поколение. Същевременно излъчването е съвсем ново, а дневните LED ще открояват модела в общия автомобилен поток. Голям скок има и в интериора. Няма и помен от евтините пластмаси. Цялото табло, централната конзола и вратите са обшити в скъпа кожа (доставяна от същия доставчик, като на Ferrari), което допринася за уютна обстановка. На лице са климатична инсталация, навигация и озвучителна система доставяна от Harman Kardon с 18 високоговорителя и четири субуфера. При всички случаи имиджа на този модел ще бъде издигнат на значително по-високо ниво и ще привлече нови клиенти. Това вече няма да е автомобил предназначен за екстремни преживявания, които няма да липсват и тук.




























Няма коментари:

Публикуване на коментар