Обновеният Dodge Ram, ще бъде представен официално днес! Освен външните промени моделът ще се сдобие и с нов 3.6 литров бензинов агрегат с директно впръскване с мощност 280к.с., куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия, чиито скоростен лост е заменен от клъстер разположен на централната конзола. Тази версия ще разполага със задвижване, както на задните, така и на четирите колела и ще замени настоящия модел който разполага с 3.7 литров мотор и 4-степенна автоматична трансмисия. Наличието на Стоп/Старт система е стандарт. В обновената версия се очаква да намери място и нова мултимедийна система, за която подробности ще бъдат налично малко по-късно. На разположение ще бъде и 5.7 литровия, V8-цилиндров мотор с мощност 395к.с.
Като цяло инженерите са работили значително по намаляване на общото тегло и аеродинамиката на модела (Cx-0.36), което трябва да доведе до намаляване на средния разход на гориво. много от детайлите на коросерията вече са от алуминии, а серво управлението на волана е електрическо. Благодарение на въздушното окачване е въведена функция за снижаване на автомобила по време на движение с по-висока скорост. Специалните ламели разположени пред радиатора, които при нужда се затварят и оптимизират въздушния поток, допринасят също за подобрената аеродинамика. Според информацията всички тези похвати са намалили средния разход с 20%.
Като цяло инженерите са работили значително по намаляване на общото тегло и аеродинамиката на модела (Cx-0.36), което трябва да доведе до намаляване на средния разход на гориво. много от детайлите на коросерията вече са от алуминии, а серво управлението на волана е електрическо. Благодарение на въздушното окачване е въведена функция за снижаване на автомобила по време на движение с по-висока скорост. Специалните ламели разположени пред радиатора, които при нужда се затварят и оптимизират въздушния поток, допринасят също за подобрената аеродинамика. Според информацията всички тези похвати са намалили средния разход с 20%.
Няма коментари:
Публикуване на коментар