Сега стигаме до същината - мощността. Инженерите са се заиграли с двата електродвигателя и са изцедили от тях цели 420 к.с.! Това прави 600e най-мощният RZ, правен някога. Той оставя своите братовчеди от Toyota и Subaru да му дишат праха. Ускорението от 0 до 100 км/ч се случва за зашеметяващите 4.4 секунди! Това е територията на истинските спортни коли, при това в електрически SUV, който все пак може да измине до 525 км с едно зареждане. Или поне, така казват. Всички знаем, че ако решиш да ползваш тези 420 коня и „агресивната аеродинамика“, ще търсиш зарядно още преди да си излязъл от квартала.
Вътре нещата са също толкова вълнуващи. Воланът не е просто кръг - той прилича на дръжка на косачка, защото явно кръглите волани са твърде „20-ти век“. Няма механична връзка, само чиста технология! А най-доброто? След фейслифта на Lexus RZ моделът вече има и „Интерактивно ръчно управление“. Да, точно така - симулирано ръчно управление в електромобил, за да се чувствате като истински пилот, докато седите в спортните седалки от Ultrasuede. Но реалността е, че това е като да си купиш електронен четец, който има монтиран механизъм за плюнчене на пръста, за да ти е „по-автентично“ прелистването на страниците. Цената в Япония започва от около 78 000 долара, което е доста за един Lexus, но за тази доза адреналин и карбон? Струва си всеки цент! Lexus най-накрая разбраха, че електрическото бъдеще не трябва да е скучно. То трябва да бъде бързо, шумно (дори и без звук) и абсолютно вълнуващо! Но за да имате такъв трябва да живеете в Япония, защото тази версия е налична само с волан от грешната страна и експорт за сега не се предвижда.




Няма коментари:
Публикуване на коментар