Три години след премиерата на Lexus RZ, марката обновява своят електрически SUV. Освен външните промени които включват наличието на изцяло нова предна маска, подобрени LED светлини и леко ревизирана задна част, моделът получава важни технически актуализации.
За задвижване базовата версия на RZ ще разчита на един електромотор с мощност 224 к.с., задвижващ предните колела захранван от батерия с капацитет 77 кВтч., която осигурява автономия до 575 км. Версията с два електромотора и задвижване на четирите колела, чрез подобрената система Direct4 ще разполага с мощност от 375 к.с. и автономия от 500 км., а за тези които искат още по-голяма производителност за сметка на приемлив пробег, то ще могат да се насочат към версията 550е F Sport, чиято мощност е увеличена на 402 к.с. Тук обаче автономията възлиза на 450 км., смятайте не повече от 350 в реални условия, но за сметка на това времето за ускорение от 0 до 100км/ч. отнема 4.4 секунди. Производителят отделя специално внимание на новоразработената предавателна кутия със симулативно превключване на 8 предавки, чрез лостчета на волана по подобие на Hyundai Ioniq 5 N. Освен това обновената версия на Lexus RZ ще разполага серийно с кормилната система на марката без физическа връзка към колелата.
Интериорът е без промяна или поне, не съществена такава. дигиталният кокпит с 14-инчовият дисплей за инфотейнмънт системата намира своето място и в обновената версия заедно с волана с нестандартна форма наподобяващ самолетен щурвал. На борда място намира и разширеният пакет от асистенти подпомагащи шофирането, както и серийният панорамен покрив с функция за затъмняване. Съобщава се и за подобрена шумоизолация по време на движение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар