Какво всъщност е новото? И двата модела получават нова радиаторна решетка, стандартни Full LED фарове и преработени брони, които придават по-агресивен и модерен вид. Разбира се, има и нови цветове. В интериора марката е направила крачка по отношение на възприемане на качеството. меки на допир материали. Тъмни тонове. Седалки с релефна материя. Всичко това създава обгръщаща и изискана атмосфера в градските компактни модели на испанците. Спортните версии FR, получават перфориран спортен волан и спортни седалки. Има и персонализирано амбиентно осветление със сменящи се цветове. Имаме и нови 8.2 или 9.2-инчови дисплея за инструментариума и мултимедията. И, разбира се, озвучителната система е нов с 6 високоговорителя, субуфер и 300W усилвател. Налична е и подложка за безжично зареждане. Включени са най-модерните асистиращи системи като: ACC, Front Assist, асистент за пътуване, които предоставят възможност за автономно шофиране от ниво 2, което вече е стандарт в индустрията.
Под капака имаме 4-цилиндрови, бензинов агрегати с работен обем от 1.0 и 1.5 литра. По-малкият агрегат се предлага в атмосферна и турбо версии с мощност от 80, 95 и 115.к.с., а по-големият мотор е с мощност 150 к.с. и възможност за деактивиране на част от цилиндрите. Наличните трансмисии са 5 или 6 степенни, механични или 7-степенна, DSG налична срещу доплащане само за най-мощната версия.





Няма коментари:
Публикуване на коментар