След като китайската компания Changan премина през нещо като тийнейджърска криза, само че на корпоративно ниво и се отделиха се от голямата държавна отбранителна група, станаха самостоятелна компания. Но не съвсем, защото все още се отчитат пред държавата. Е, това си е Китай, няма как. И докато те си оправят бумащините, са решиха да обновят моделната си гама и сега пред нас е поредният обновен модел, а именно Changan Lamore / Yida / Eado. Първото, което забелязваме, е променената предна част. Имаме нова броня с интегрирана радиаторна решетка. Фаровете също са нови, с по-интересна LED оптика. А между тях така нареченият светещ джъмпер, върху който се е преместило и логото на компанията. Всичко свети, навсякъде. Сякаш искат да са сигурни, че ще ги видите дори от космоса. Странно решение е и това с дръжките на вратите. Вече не са прибиращи се, а класически. Нали знаете, онези, които трябва да хванете, за да отворите вратата. Иновация! Отзад пък са махнали отделните задни светлини и са ги заменили с LED лента по цялата ширина, също със светещо лого. Изглежда е модерно. Бронята също е променена, а в някои нива на оборудване има дори и повдигащ се спойлер. Идеален, ако искате да си направите чай на него и да закусите, докато сте на светофар. Заради всички тези промени, колата е станала 15 мм. по-дълга.
Интериорът е… ами, изцяло нов. Това е като да си купите нов телефон, защото старият ви вече няма най-големия екран. Дисплеят на таблото е преместен по-близо до волана и е станал... малко по-голям - 10.2-инча. А вертикалният екран на медията вече не е на мода. Затова са го заменили с хоризонтално разположен 14.6-инчов тъчскрийн дисплей. Разбира се, има и гласов асистент с изкуствен интелект и поддръжка на Apple CarPlay и Huawei HiCar. Има и нов волан, нов скоростен лост и две поставки за безжично зареждане защото, нали, никога не знаете кога ще ви потрябват два телефона, зареждащи се едновременно.
Базовата версия на този седан е получила по-мощен 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 192 к.с., куплиран с 7-степенна, роботизирана трансмисия. А за тези, които са малко по-екосъобразни, има и Plug-in хибрид с удължен пробег. При него двигателят работи като генератор, а колата се задвижва от електромотор с мощност от 190 или 215 к.с. в зависимост от това какво сте си поръчали. Обновеният модел се очаква да излезе на китайският пазар в края на годината. Цените все още не са ясни, но настоящата версия с мощност 170 к.с. се предлага с цени от 11 700 долара. Добре ли е?
Няма коментари:
Публикуване на коментар