Subaru явно е твърде решена да си върне имиджа на американския пазар и прави голям шлем на автосалона в Ню Йорк. След обновеното Subaru Solterra и вторият напълно електрически модел в своята гама Subaru Trailseeker, сега марката представя и седмото поколение на своят бестселър, а именно Subaru Outback. От пръв поглед става ясно, че това е напълно нов модел, чиято философия е променена напълно. Известен като комби с повдигнат клиренс, сега Outback може да бъде приет повече като кросоувър, което най-вероятно ще породи вътрешен канибализъм, тъй като е много вероятно да отнеме ако не всички, то голяма част от клиентите на Subaru Forester, което пък е чисто и просто Toyota RAV4 със силно променен дизайн и мотор тип боксер. Това разбира се важи за хората, които са склонни да приемат новият дизайнерски стил на марката.
Марката не споделя конкретни данни относно размерите и междуосието, но искаме силно да вярваме, че моделът е по-близък технически до Subaru WRX, от колкото до Forester. За това ни кара да мислим, наличието на 2.4 литровият, турбо бензинов 4-цилиндров боксер с мощност 260 к.с., съчетан с CVT трансмисия предаваща движението към четирите колела за версията XT. Базовият модел Premium е оборудван с 2.5 литров, атмосферен боксер с мощност 180 к.с., куплиран също с CVT трансмисия със симулирани предавки. Ако очаквате някаква електрификация, то ще останете напълно разочаровани. Това е модел от чист вид за хора които знаят какво искат. Налична ще бъде и версия с офроуд наклонности носеща традиционното вече име - Wilderness.
Впечатление прави интериорът, който е изцяло нов за моделите на марката. Характерният за последните модели на Subaru, вертикално разположен дисплей на инфотейнмънт системата е заменен от 12.1-инчов дисплей високо разположен в центъра на таблото, като част от цифровият клъстер с 12.3-инчов цифров инструментален панел. Налице са множество физически бутони за климатичният контрол, а лостът за смяна на предавките е масивен и разположен на централната конзола. Всичко е от старата школа, ако пренебрегнем наличието на изисканото двуцветно табло изработено от рециклирани материали. Производителят съобщава още, че нивото на шум е в пъти по-ниско в сравнение с това в предходното поколение, което означава, че и комфорта е на по-добро ниво. На борда място намира последната версия на пакета за асистенти подпомагащи шофирането, който предоставя възможност за автономно шофиране от ниво 2 или 2+ в зависимост от версията.
Цените все още не са обявени, но имайки предвид това какво се случва под капака, то това малко ни касае, тъй като вероятността да видим новият Outback в Европа клони към нула.
Няма коментари:
Публикуване на коментар