Базовите версии на модела ще продължават да се предлагат с бензиновият - 1.2 литров, турбо мотор във версия на мощност от 99 и 128 к.с., куплирани стандартно с 6-степенна, механична трансмисия и опционален 8-степенен автоматик. Голямата новина е модификацията с лека хибридна система налична за двете версии, която работи под напрежение от 48 волта и разполага с електромотор вграден в 6-степенната, двудискова скоростната кутия, който добавя допълнителни 28 к.с. за определено време. Производителят твърди, че леката хибридна технология спестява до 15% гориво. Другата новина е свързана с електрическата версия на модела, която получава по-мощен електромотор с 156 к.с., както и по-голяма батерия с капацитет от 54 кВтч., която от своя страна увеличава автономията до 406 км. Те от своя страна ще бъдат налични и за електрическите версии на Peugeot 308, Citroen C4 X и C4 . Зареждането на батерията все още става със скорост не по-голяма от 100 kW, което ще рече, че от 0 до 80%, чрез бързозарядна станция батерията ще бъде заредена за не повече от 30 минути. Стандартно обаче в домашни условия времето няма да е по-малко от 7 часа и 50 минути. Всички тези новости ще видим и в обновената версия на Peugeot 208, която трябва да бъде представена още тази година.
четвъртък, 4 май 2023 г.
Обновеното Peugeot 2008 вече с лека хибридна технология
Един от най-продаваните модели на марката, получава своята фейслифт версия, която ще има задачата да върне неговите продажби и да го изкачи обратно в челната тройка в класът на компактните SUV модели. За целта второто поколение на Peugeot 2008, получава по-агресивен външен вид с три лъвски - LED нокътя в бронята, които заместват единичният зъб. Този елемент видяхме за първи път в Peugeot Inception Concept и бе наложен в моделната гама на марката от обновеното Peugeot 508, което явно ще стане отличителна белег за всички останали модели на Peugeot. Радиаторната решетка също е нова и с увеличени размери. В задната част на обновеното Peugеot 2008, промените се свеждат единствено до промененият светлинен подпис на светлините, които вече са с хоризонтални светещи елементи. Добавени са нови цветове, както и нов дизайн за алуминиевите джанти.
В интериора промените са почти незабележими и се свеждат до наличието на нова версия на популярният i-Cocpit с 10-инчов екран, чиято графика е променена. Серийно за модела става и 10-инчовият екран за инфоразвлекателната система, която също е получила своята нова версия.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар