Представеният преди две години Nissan Roox, получава козметични промени наложени поради факта, че марката сменя ударно стилът на своят дизайнерски език, който трябва да направи плавен преход към нейното електрическо бъдеще. Обновеният модел получава нова радиаторна решетка и променен дизайн на бронята, което би трябвало да впишат популярният MPV - Kei модел по-добре в гамата на марката. Актуализацията обхваща и двете версии на модела, чиито дизайн на предната част се отличава една от друга.
По отношение на механиката, то там промени няма как да очакваме. За задвижване моделното семейство на Roox, разчита на 0.660 кубиков, 3-цилиндров мотор с мощност 52 к.с., както и неговата версия с принудително пълнене на цилиндрите, чиято мощност възлиза на 64 к.с. И двата агрегата са оборудвани с лека хибридна система и CVT трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от модификацията.
По отношение на механиката, то там промени няма как да очакваме. За задвижване моделното семейство на Roox, разчита на 0.660 кубиков, 3-цилиндров мотор с мощност 52 к.с., както и неговата версия с принудително пълнене на цилиндрите, чиято мощност възлиза на 64 к.с. И двата агрегата са оборудвани с лека хибридна система и CVT трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от модификацията.
Интериора също е без промяна, но с по-богато оборудване с отопляем волан и LCD огледало за задно виждане. Тапицерията на седалките е от нов, непромокаем материал, а мултимедийната система е от ново поколение. Характерно за всички модели от този клас, срещу доплащане се предлага специално оборудване за инвалиди, което улеснява достъпа и управлението на автомобила.
Няма коментари:
Публикуване на коментар