Първият MPV модел в историята на малоазийската компания се произвежда вече 13 години и явно ще бъде наличен на пазара поне още 2-3 години. За това говори факта, че моделът е подложен за 6-ти пат на незначителни актуализации включително последната, която трябва да модернизира модела и да го направи конкурентоспособен, което не е ясно точно, как ще се случи това имайки предвид конкуренцията в лицето на Perodua Alza. За разлика от Perodua, която е в тесни взаимоотношения с Toyota, то Proton в момента е обвързан с китайската Geely, която явно все още не е готова да предложи Geely Jiaji L с емблемите на малоазийската марка.
По подобие на екстериора, промените в интериора също са минимални. Налично е по-богато оборудвани и съвременни технологии за подпомагане на шофирането. Мултимедийната система става част от серийното оборудване в комплект с коженият, мултифункционален волан. Срещу доплащане се предлага и възможност за 4G-свързаност.
По подобие на екстериора, промените в интериора също са минимални. Налично е по-богато оборудвани и съвременни технологии за подпомагане на шофирането. Мултимедийната система става част от серийното оборудване в комплект с коженият, мултифункционален волан. Срещу доплащане се предлага и възможност за 4G-свързаност.
Под капака на обновеният Proton Exora, продължава да разчита на 4-цилиндровият, 1.6 литров бензинов мотор, чиято мощност сега възлиза на 140 к.с. При всички случаи, той е куплиран с CVT трансмисия задвижваща предните колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар