Pagani продължава да намира начин как да удължи живота на спреният вече от производство Pagani Huayra, като представя силно лимитирана негова серия от 5 модела, проектирана съвместно с каросерийното студио Grabdi Complicazioni и Pagani Special Proect. Неговото име е Pagani Huayra Codalunga с дизайн вдъхновен от спортните модели на Льо Ман, през 60-те години на миналият век. Това е довело да удължаване на тялото с 36 см., добавени в задната част, което прави формата значително по-обтекаема. Въпреки това сложната система от активни аерокрила разположени в предната и задната част на каросерията управлявани от суперкомпютър, остават на въоръжение и продължават да се грижат за отличното поведение на модела при високи скорости.
За задвижване Huayra Codalunga, разчита на характерният за марката V12-цилиндров, 6.0 литров, би-турбо мотор доставян от AMG, но доработен от инженерите на Pagani, чиято мощност тук възлиза на 851 к.с. Трансмисията е 7-степенна, секвенциална задвижваща задните колела. Динамичните характеристики не се споменават, но имайки предвид, че общото тегло на модела възлиза на 1280 кг., можем да предположим, че управлението на тази версии ще доставя още повече усмивки.
Интериора е без значителни промени и предлага всички необходимо за ежедневна потреба. Карбоновите и алеминиеви елементи са в изобилие, а наличната в изоблие велурена кожа е състарена за да се придаде усещането за духа на 60-те години. За хомологирането и разработката на тази версия марката е положила две годишни усилия, които явно си заслужават исканите 7 млн. евро, без данъци и такси за да притежавате този модел. Друг е въпроса, че дори и да можете да си го позволите, няма как да се сдобиете с един от тези, тъй като всички бройки са продадени още на чертожната дъска.
Няма коментари:
Публикуване на коментар