Снимките с висока резолюция на Pagani Huayra станаха достъпни едва преди броени часове. За радост те са придружени от официална информация за конструирания близо четири години модел.
Изцяло новата конструкция на автомобила е изградена от въглеводородни нишки и титанови сплави. Резултатът е висока сигурност на пасажерите и обща тегла едва 1350кг, което го прави един от най-леките представители в своя клас. Голямо внимание е обърнато на аеродинамиката. Множеството въздушни канали за отвеждане на въздуха създават отрицателно налягане, като по този начин намаляват значително въздушното съпротивление. За по-ниския коефициент на челно въздушно съпротивление допринася и факта, че Pagani Huayra притежава система, която непрекъснато променя клиренса на предната и задната част в зависимост от скоростта с която се движи. В задната част се намират и два допълнителни стабилизатора, които повишават притискателните сили към автомобила.
Двигателят е 6.0 литров V12 цилиндров би-турбо с мощност 700к.с. със сух картер централно разположен в задната част. Титановия материал е намерил място и тук, като е използван за ръчната направа на изпускателната система с общо тегло едва 10кг. Мощността на агрегата се предава на задните колела посредством нова 7-степенна двудискова, секвенциална, роботизирана скоростна кутия, която заедно с диференциала тежи 96кг. Всичко това допринася за почти идеалното разпределение на общите маси в автомобила - 44%, към предната част и 56%, към задната ос.
Както знаем производството на Huara ще бъде ограничено на 20 бройки, които вече са разпродадени. Цени не се съобщават, а първите екземпляри ще пристигнат до своите собственици до края на лятото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар