четвъртък, 19 май 2022 г.

Mercedes става ексклузивна, премиум марка с нова идентичност

Преди броени часове немската марка представи своята стратегически бизнес план, който има за цел да насочи 75%, от инвестициите си в луксозни модели, като по този начин ще увеличи рентабилността до 60%. За целта Mercedes ще се съсредоточи към луксозните модели, което ще доведе до значително орязване на моделната гама, особено тази на А-клас, която в близко бъдеще ще от 7 ще бъде сведена на 4 модела. Това означава, че най-вероятно Mercedes A-class Sedan CLA Shooting Brake и GLA ще отпаднат от гамата, успоредно с Mercedes B-classMercedes GLBMercedes C-class Coupe и Cabrio

Компанията обаче ще представи съвсем нова линия за платежоспособни клиенти наречена - Mythos, чиито модели ще бъдат произведени в ограничени серии, като първият модел който ще бъде представен е - SL Speedster и версия на Maybach. В същият контекст се съобщава, че марката ще задълбочи сътрудничеството си с известни дизайнери и бутикови къщи за изработката на ексклузивни модели. 

Специално внимание се обръща на следващото поколение електрически модели, които ще бъдат базирани върху изцяло новата MB.EA платформа. Тя от своя страна ще бъде оборудвана с новата операционна система - MB.OS, която ще бъде представена през 2024 година. Първият производствен модел базиран върху тази архитектура ще използва до голяма степен технологиите от концепцията Vision EQXX EV и представената днес - Vision AMG. 
Не на последно място е новината, че марката ще започне да предлага своите модели с пакетно оборудване съобразено пазарните региони, като по този начин базови модели няма да бъдат налични. Това от своя страна трябва да намали разходите и да увеличи печалбите между 8 и 14%, а сроковете на доставка ще бъдат съкратени значително. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар