Промени и то не малки ще има и в интериора, където срещу доплащане място ще намира цифров инструментален панел пред водача, нова мултимедийна система с 12.3-инчов дисплей и изцяло нов мултифункционален волан. Централната конзола между седалките е нова, а скоростният лост е отстъпил място на джойстик. Съобщава се и за наличие на нови технологии, като специално внимание се отделя на автономната система за шофиране от 2-ро ниво работеща успоредно с адаптивният круиз контрол. Качеството на материалите ще бъде завишено, а материите ще са приятни на допир.
Относно механиката не се съобщава нищо, но няма да е изненада, ако видим лека хибридна технология за бензиновата версия. повече подробности ще станат ясни на 4-ти ноември, когато ще се състои официалната премиера на обновената версия. Познатият 2.2 литров, турбо дезел обаче е с повишена на 202к.с. мощност, а 7-степенната, автоматична трансмисия от Mercedes е заменена с 8-степенна от Hyundai. Бензиновата версия с 2.0 литров, турбо мотор и мощност 225к.с., ще продължава да се предлага на някои пазари, като серийно задвижващи са задните колела. Съобщава се още и за електрическо серво на волана, което е заменило класическата хидравлика.
Няма коментари:
Публикуване на коментар