четвъртък, 1 август 2019 г.

Китайската Human Horizons е на път да преобрази големите градове в страната

Една от най-младите китайски компании - Human Horizons, за една година представя четири концепции на интелигентни превозни средства предназначени за градовете на бъдещето. Според директора на компанията, който дълги години е бил начело на китайското подразделение на GM, компанията е в процес на разработка на интелигента система за автономно шофиране на превозни средства, която ще управлява сама трафика в градовете, чрез 5G мрежите и сензори разположени на пътното платно. Според Дин Лей, последната  представена концепция наречена Hiphi 1 е готова за серийно производство и е въпрос на време това да се случи. За сега не става ясно, каква част от футуристичния дизайн ще бъде запазен в серийната версия, но компанията заявява, че най-късно до края на 2021 година ще видим крайния продукт. 
Hiphi 1 се задвижва от два електромотора с обща мощност от 536к.с. и литиево-йонна батерия с капацитет - 96кВч., с чиято помощ могат да бъдат изминати до 644км. Ускорението от 0 до 100км/ч, се случва за 3.9 секунди, като максималната скорост не се споменава. С дължина от 5.2 метра,моделът предлага място за шест човека, а футуристичния интериор е зареден с нови технологии, множество цифрови дисплей и разбира се Интернет свързаност. Моделът разполага с автономна система за шофиране от 3-то ниво, която се управлява от 560 сензора, 4 контролера на домейни, 6 компютъра и така наречената невронна мрежа. Автомобилът е оборудван с редица системи за активна и пасивна безопасност, сензори за лицево разпознаване, интелигенти фарове и т.н.
Като цяло на нас ни остава да следим с интерес бъдещото развитие на самостоятелната китайска компания, която е на път да преобрази големите градове в републиката. В дългосрочен план марката няма  намерение  да експортира своите бъдещи модели, а да се съсредоточи в урбанизацията на големите градове, като ще предлага и модели за споделено шофиране. За да осъществи своите цели първоначално производството на бъдещите модели ще се реализира в бившия завод на Kia, който е напълно преобрудван и с капацитет на поточните линии от 30 000 автомобила годишно. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар