вторник, 18 април 2017 г.

Фейслифт версиите на Mercedes S-class и Maybach S-class събират погледите в Китай

Самият факт, че немците пренебрегнаха автосалона в Ню Йорк и представиха обновената версия на Mercedes S-class в Шанхай, говори еднозначно, колко важен е китайският пазар в световен мащаб. Обновеният модел ще бъде наличен в Европа от юли месец, като ще положи нови стандарти по отношение на комфорта и автономното управление. Наред с това моделът разполага с обогатена гама от двигатели. Изцяло нов, V8-цилиндров, би-турбо мотор с мощност 469к.с. е наличен за модификацията - S560, която ще се предлага серийно със задвижване на четирите колела. Според производителя това е най-икономичният V8-цилиндров мотор в момента на пазара и разполага със система за изключване на четири от цилиндрите. Бензиновият, 6-цилиндров мотор снабден със стартер-генератор работещ на 48V  и две турбини, едната от които е електрическа също ще бъде наличен. Новият 6-цилиндров, редови дизелов агрегат с работен обем от 3.0 литра, прави своя дебют именно тук и ще се предлага във версии на мощност от 286 и 340к.с. с възможност да бъде куплиран с със системата за задвижване на четирите колела - 4Matic. Mercedes S63 AMG вече ще разчита на 4.0 литровия, би-турбо мотор чиято мощност обаче е с 27к.с. повече от досегашният 5.5 литров агрегат и възлиза на 612к.с., куплиран с нова 9-степенна, автоматична трансмисия. Най-мощната версия S65 AMG, продължава да разчита на 6.0 литровия, V12-цилиндров, би-турбо мотор с мощност 630к.с. също куплиран с новата трансмисия, но тук тя задвижва само задните колела. 
Наред с новите агрегати наблюдаваме и множество нови технологии, като: новите LED предни светлини, системата за изравняване и дори накланяне на купето с до 2.26 градуса в противоположната посока по време на завой, безжични портове за зареждане на мобилни устройства, нова функция наречена Energizing Comfort Control, която подготвя климатичната инсталация, силата на звука на 1520W - 3D, озвучителна система според настроението на водача и разбира се  не на последно място системата за автономно управление. 
В интериора също има какво ново да се види и усети. Волана е с нов дизайн и разполага с тъчпад контролери, чрез които може да се управлява мултимедийната система и автопилота  без да се налага да се свалят ръцете от волана. Гласовият контрол за някои от функциите също е наличен. Останалите разлики са свързани с променен дизайн на някои от контролерите, допълнителни хромирани апликации и нова графика на двата 12.3-инчови дисплея пред водача, който може да избира измежду три вида графично оформление. Седалките също са с нов дизайн, а ювелирната изработка не може да не направи впечатление  и на най-взискателните персони. Цени все още не са обявени. 















Няма коментари:

Публикуване на коментар