Въпреки перспективата в близко бъдеще автомобилите задвижвани от ДВГ, да останат в историята немският производител не се отказва от разработките на бензин и дизелови мотори и дори напротив - представи три съвсем нови агрегати, които ще бъдат внедрени в моделите на марката още през следващата година.
Новият, 3.0 литров, 6-цилиндров, редови, бензинов агрегат ще се предлага само за моделите със задвижване на задните колела. Той е снабден с две турбини, едната от които е с електрическо задвижване и стартер генератор способен да задвижва автомобила с ниска скорост на къси разстояния. за целта електрическата верига на моторd работи с 48V. Според информацията мощността на новият мотор е 408к.с., а разхожда на гориво е с 15%, по-нисък спрямо V8-цилиндров агрегат със същата мощност.
Най-мощният дизелов агрегат в историята на марката също разполага с 3.0 литра работен обем и ще предлага мощност от 313к.с. Снабден е с два, двойни турбо компресора с променлива геометрия и променливи фази на газоразпределението. Изработен е изцяло от алуминии и тежи с 7%, по-малко от своя предшественик.
И на края, но не на последно място идва ред на новият, 2.0 литров, бензинов агрегат снабден с две турбини и стартер генератор, които ще подпомага мотора по време на ускорение, трик с който ще се избегне турбо дупката. Мощността на агрегата е 272к.с., а средния разход на гориво според производителя няма да надхвърля 5л/100км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар