Скандинавците представиха новото поколение тежкотоварни влекачи, което ще замени настоящата R - серия. Моделът е изцяло нов и за неговата разработката компанията е инвестирала най-много средства в нейната 125 годишна история.
Кабината е изцяло нова с равен под и е разработена съвместно дизайнерското студио на Porsche и според производителя е с най-малък коефициент на въздушно съпротивление спрямо конкуренцията. Дължината на вътрешното пространство е увеличено с 5см, а височината с 10см. Общо ще се предлагат 25 вида на обзавеждане, което ще рече, че всички желания на клиентите могат да бъдат удовлетворени. За пръв път именно този модел предлага опция за странична въздушна възглавница. Мястото на водача е изместено с 65мм. на зад и с 20мм в страни от позицията в сегашният модел, което допринася и за по-добра видимост.
Относно агрегатите, то е ясно, че всички версии ще бъдат оборудвани с Евро6. Дизайнът на кабината позволява по-добро охлаждане, от което се постига 3%, икономия на гориво. Дебют прави и новата версия на 13.0 литровия мотор, чиято мощност достига 500к.с. На лице е и познатият 15.6 литров мотор, като пълната гама на агрегатите покрива мощностите от 410 до 730к.с. Благодарение на новата система за рециркулация на изгорелите газове пробегът за изминаване с една смяна на масло е увеличен до 150 000км. Подобрения има и в системата Opticruse, която ще подбира най-удачните предавки на 12-степенната двудискова трансмисия по време на шофиране.
При всички положения този модел ще бъде основа за бъдещите модели на марката в близките 10-15 години и не е изненада, че ще бъде един от фаворитите за титлата "Камион на 2017 година".
Няма коментари:
Публикуване на коментар