Близо три години след премиерата на Renault Truck T, моделът получава нов агрегат, оптимизирана аеродинамика и тегло. Оборудването на тежкотоварният модел става по-богато, като вече ще се предлага интелигентният автопилот който следи, както автомобилите пред себе си, така и лентите за движение.
Новият двигател е с работен обем от 11 и 13 литра и покрива нормите Евро6. Всъщност мотора идва от Volvo FM, но французите са направили някои ъпгрейди и са извлекли малко допълнителна мощност и въртящ момент, които не се споменават но при всички случаи ще покриват диапазона между 350 и 550к.с. Благодарение на това, новата аеродинамика и намаленото общо тегло, серията Truck T на Renault предлага увеличение на полезния товар с до 114кг. Освен това средния разход на гориво е намален с 2%. Новата роботизирана трансмисия също допринася за по-добрите показатели. Тя е свързана с GPS системата и автопилота и следи релефа на пътя, като по този начин подготвя машината за предстоящи изкачвания или спускания. системата още обработва и данните на камионите оборудвани с нея, които вече са изминавали този маршрут и по този начин избира най-оптималната предавка и режим на работа на двигателя. Според компанията това може да доведе до понижаване на разхода на гориво с още 5%.
Няма коментари:
Публикуване на коментар