От този месец в Индия, се предлага обновената версия на Tata Nano. Моделът, който трябваше да замени рикшите се провали и не можа да покрие очакванията на създателите си. Въпреки атрактивната цена, той си остава недостижим за повечето хора в страната, а тези които имат възможност да го притежават се насочват към предложения от по-реномирани компании. Обновеният модел се цели именно с тези купувачи особено с версията - GenX, която разполага дори и с автоматична, 5-степенна трансмисия доставяна от Magneti Mareli. Като цяло обаче освен новата трансмисия моделът получава значителни подобрения и в конструкцията, които са се отразили и на общото тегло на автомобила. Благодарение на тях, Nano става по-сигурен и предлага по-добър комфорт при возене. Поведението на автомобила също се е подобрило. Новите брони и предни светлини пък ще отличават от далеч новата от старата версия.
Двигателят е същият - 0.65 литров, 2-цилиндров с мощност 38к.с., куплиран серийно с 4-степенна, механична трансмисия. Според производителя максималната скорост на модела е 120км/ч, но средния разход е повишен и е вече 4л/100км. Това е наложило и поставянето на по-голям резервоар за гориво, който сега е с обем от 25л.
В интериора също се наблюдават значителни промени свързани предимно с материалите използвани за неговата направа, които са с по-добро качество. Нов волан, леко променени седалки и нов дизайн на инструменталния панел и клапите на духалките за парното и климатичната инсталация са променените детайли в интериора. Всичко това обаче се отразява е на цените. Най-скъпата версия на Tata Nano ще струва приблизително, колкото базовото Suzuki Maruti Alto K10, но на дали ще предлага това, което индийско-японският модел за близо 5000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар