Няма и година, след като видяхме концептуалния Caterham AeroSeven , който имаше за цел да ни обрисува бъдещето на марката, собственикът - Tony Fernandes, хвърли бомбата като обяви, че иска 430 милиона евро за марката заедно с отбора във Ф1. Това означава, че нейното бъдеще е неясно макар и да не е оповестено, че ако не се стигне до продажба на марката производството на нейните модели ще бъде спряно. Няма нужда да споменаваме, че сътрудничеството между Renault Caterham остава в историята, а серийна версия на Renault Alpine A110-50 , видим скоро.
Въпреки това, преди броени часове марката представи нова - лимитирана версия наречена "Seven - Kamui Kobayashi Limited Edition", базирана върху Caterham R250. Моделът е едноместен с алуминиево шаси и купе за чиято направа са използвани и детайли от въглеводородни сплави. Новото предложение на марката е оборудвано с 1.6 литров агрегат от Ford, с мощност 125к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. Според производителя максималната скорост на модела е 196км/ч, а времето за ускорение от 0 до 100 е 5.6 секунди.
Въпреки това, преди броени часове марката представи нова - лимитирана версия наречена "Seven - Kamui Kobayashi Limited Edition", базирана върху Caterham R250. Моделът е едноместен с алуминиево шаси и купе за чиято направа са използвани и детайли от въглеводородни сплави. Новото предложение на марката е оборудвано с 1.6 литров агрегат от Ford, с мощност 125к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. Според производителя максималната скорост на модела е 196км/ч, а времето за ускорение от 0 до 100 е 5.6 секунди.
Няма коментари:
Публикуване на коментар