![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRlX74BlYL-JN4GjDwm92mSDbsR2DCd-3h3gCF8T2C7bHSjRGFWsauVRay2QXPApq41BetPUTBwsZCL5hBIz7NveTzUHrTHtK0_0Z0TOUNawepiPK9b_Zy8xJGSMcIdEcYKyItN8rNpYU/s320/1.jpg)
За появата на
нов, спортно ориентиран модел в гамата на марката се заговори още миналата година и неговата поява не е изненада. Това е петият модел в гамата, който ще бъде позициониран ценово между
Range Rover Evoque и
Range Rover Sport. Неговото име е Velar и е презентиран в Женева, като SUV купе, което трябва да открадне клиенти от
BMW X6,
Mercedes GLE Coupe и разбира се
Porsche Cayenne. За целта дизайнерите са се постарали да предадат изтънчен вид на модела, като доразвиват дизайнерската линия наложена в последните модели на марката. Дръжките на вратите например са скрити, а за по-спортно излъчване задният прозорец е с по-голям наклон.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhT3VA1ucFd0NTss5GTvlhWW6WrO6tvQHCivRGp9zKMZyKrlU61wDVP7hUM1UncDMo8syoSEpc0zRWJUb-zKW8V_T-eIydRHZUJed1RhGAnOZhYWYZ4w6eWlg25ghBNagUXrYDl52kmebQ/s320/2.jpg)
Относно механиката не се знае много, но е ясно, че Range Rover Velar е построен върху платформата на
Jaguar F-Pace и ще разчита на 4, 6 и 8-цилиндрови бензин и дизелови агрегати куплирани с автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Хибридна версия също ще има, като вероятността за модификация с нулеви емисии също е голяма.
Интериора е типичен за моделите на марката, но предлага нови стандарти в управлението на различните системи. Скоростният лост, както и всички бутони липсват, а за подаване на нужната информация се грижат три дисплея, два от които са разположени на централната конзола. Голяма част от командите пък се управляват от сензорни контролери разположени на волана.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhuLjWtcVO4PRBnz8wK3t-8hZHFdOUB2_kkOT9dLeJl3Uk-pHThouwUHfOdQmoi5bY91DSSPGaN158xJZM86V4WRqy5Bos9Ssyvq1QLkpONwwL7SzqHPr9Scn5_ccQrtlJNTbiT1aTbsjU/s320/3.jpg)
Точната цена на модела не се споменава. Неговото производство ще се осъществява в Англия, а продажбите трябва да започнат най-късно в края на лятото. Повече информация, както и снимки с висока резолюция ще бъдат добавени до броени дни.
+++++++++++++++++++++++++++++
Първоначално моделът ще бъде предлаган с 4 и 6-цилиндрови, бензинови агрегати с работен обем от 2.0 и 3.0 литра чиято мощност варира между 250 и 380к.с. Дизеловите версии ще разполагат с 2.0 литровия мотор във версии на мощност от 180 и 240к.с., както и на 3.0 литровия дизел с мощност 300к.с. Ускорението от 0 до 100км/ч в зависимост от модификацията ще варира между 8.1 и 5.3 секунди, максималната скорост е между 209 и 250км/ч, а средния разход на гориво е в рамките на 5.4 и 9.7л/100км. Цените в Германия ще започват от 54 600 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар