![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHUESN6BH62xAnt5g67tMANgorBwzbouFpWy6lEF20-BpuqYFkQyy1CfFGwDl0cqVnmyAtYW4qCA2sHWDBoUJPr-d3u9cc6at9yct37PluXavj53yZFP9GeilMzDj0D0_5_SPuUVpU9BrL/s320/1.jpg)
Fiat твърдо е решен да атакува американските пазари и това ще стане с новият
124 Spider. Избора на името не е случаен, тъй като именно това е един от последните модели на марката, които са се предлагали в САЩ. За новият роудстър знаем отдавна, но едва днес имаме възможност да видим официалните снимки придружени с детайлна информация.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzbyrKgXGcOSTivgoZW6PBYhUb9-OjoFFVV3l0DdUjxrqCK_hf0eUZvHtHB3eOBMfjmEk_MgV7OJZpZ6Am0AqZRk9wlOB9A1r62h7M0Qw1aOx34qYhtHn5jrgljH5VwlWaLPMAiiiOjXd4/s320/2.jpg)
Както знаем италианският модел споделя същата платформа с новата Mazda MX-5, но от фирмата твърдят, че техният представител предлага едно съвсем различно усещане по време на шофиране. Това важи и за екстериора. Дизайна е значително по-сполучлив и излъчва солидност. Пропорциите са същите, но като цяло моделът изглежда по-масивен. Що се отнася до интериора обаче, то той е едно към едно с този на МХ-5. Разбира се в това няма нищо лошо, тъй като японците са се постарали и са вложили необходимото внимание към детайлите.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijpnNKkqkEU6VNIRQzhkvg6o7TmgGhcm9sw-t4hzX6Lp0luqgGLKRcc8hDc92mlOf4n0KXBSTYHslo4-7GwHlFI3ykplpAAQ5KZ6Mx3tvUGdWwsHYe-o6G6KK0PhtOhSmWDPrplkDeke-_/s320/3.jpg)
За да се каже, че един автомобил различен от друг обаче, то това трябва да се погледне под капака. Именно там ни очаква изненада. Няма и помен от 1.5 и 1.8 литровите атмосферни SKYACTIVE агрегати. За задвижване Fiat 124 Spider разчита на 1.4 литровия, турбо бензинов агрегат с мощност 160к.с. (в Европа моделът ще се предлага и във версия с 138к.с.) доставян от Abarth. Серийно той ще бъде предлаган с 6-степенна, механична трансмисия, но срещу доплащане ще се предлага и автоматична. За сега от фирмата не споделят динамичните характеристики на модела, но 160 турбо кончета задвижващи задните колела позиционирани непосредствено зад гърба........а да и теглото е малко над един тон. Първите щастливи клиенти ще получат своите модели през лятото на 2016 година. Цени не се споменават.
Няма коментари:
Публикуване на коментар