Новината идва лично от изпълнителния директор на компанията в лицето на Сarlos Tavares, който преди дни даде да се разбере, че Citroen ще изостави напълно развитието на хидропневматичното окачване, което бе запазена марка за моделите на марката повече от 60 години. Днес само Citroen C5 се предлага с този тип окачване и то само за определени версии или срещу доплащане. За това генерално решение може би причина има и факта, че през последната година само 10 000 автомобила са напуснали поточните линии оборудвани с хидропневматична система. Според информацията Tavares е споменал, че вече се готови нови по-евтини и ефективни системи, които ще бъдат наложени в бъдещите модели на марката. Какви ще бъдат те, все още можем само да гадаем, но най-вероятно същите ще направят своята премиера в Третото поколение на Citroen C5 .
Нищо не се споменава обаче за моделите на "DS", която вече е самостоятелна, премиум марка и постепенно нейните модели ще бъде отделени конструктивно от тези на Citroen. Много е вероятно производствената версия на Citroën DS 9 Concept , която ще се предлага с емблемите на DS, да разполага с хидропневматично окачване, но това все още не е потвърдено окончателно. За сега производствените мощности в Caen, от където идват компонентите за окачването няма да бъдат спирани, което всява надежда, че все пак тази технология няма да умре напълно. В близкото минало много производители изпробваха хидропневматиката в своите модели в различни версии. Такива бяха: Rolls Royce, Mercedes, BMW, Rover, Austin, Maserati, Jaguar и Peugeot.
Няма коментари:
Публикуване на коментар