По време на автосалона в Париж, Hyundai представи два нови, бензинови агрегата, които трябва да бъдат внедрени още тази година в някои от моделите на марката. Първият е с работен обем от 1.0 литра и разполага с 3-цилиндра. Той е оборудван с турбо компресор и директно впръскване на цилиндрите чрез 6 точкови дюзи работещи под налягане от 200 бара. Освен това, моторът разполага със система за по-бързо достигане на работна температура, която същевременно ще има функцията да поддържа по-ниска работна температура в цилиндровата глава. Според информацията различните версии на този агрегат ще достигат мощност от 120к.с. Първият модел, който ще бъде оборудван с него е новия Hyundai I20/I20 Elite.
Вторият агрегат също разполага с 3-цилиндра, но неговият работен обем е от 1.4 литра. Странното тук е, че въпреки по-големият работен обем мощността на агрегата е едва 117к.с. макар и да не се споменава официално, то със сигурност този мотор има значително по-голям потенциал. Все още от марката не споделят нищо относно разхода на гориво и на двата агрегата, но имайки предвид, че същите могат да бъдат куплирани със Стоп/Старт система и новата 7-степенна, автоматична трансмисия, то при всички положения той няма да нъдхвърля 6л/100км в реални условия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар