Най-голямата новина тук е, че може да избирате от разширена палитра цветове. Има нови нюанси - Петра Мед, Фарьорско Зелено, Саргесово Синьо... Всичко звучи като меню от скъп ресторант, а не като боя за кола, която е проектирана да влачи овце. Преди са били запазени за Octa, но сега и вие можете да се правите на специален. Може да си го поръчате в гланц или в сатен. Сатен! В Defender! Това е кола, която трябва да е покрита с кал, а не с нещо, което да имитира матов защитен филм. Според производителят, за да се постигне този сатенен блясък, всеки Classic Defender V8 прекарва около 300 часа, само в бояджийския цех. Това са дванайсет дни, прекарани само в нанасяне на боя. За това време можеш да построиш нова колиба в Африка. Разбира се, не спират дотук. Можете да добавите пет вида джанти, кристално LED осветление, гланцово-черна решетка... И, забележете, карбонов надпис "Defender" на предния капак. Това е все едно да си сложиш диаманти на работния гащеризон.
Вътре положението е още по-налудничаво. За пръв път Classic Defenders можели да бъдат оборудвани с плат Ultrafabrics в цветове като Хаки Зелено или Лунно Сиво. Или, ако си истински богаташ, можеш да избереш полуанилинова кожа Burn Sienna.Това е кожа, която трябва да пазиш от поглед, не да я мокриш с кучешка слюнка, докато караш по черни пътища. Ако пък искате повече "опора", слагате си спортни седалки Recaro с отопление. За пръв път в Defender имаме и модерна инфо-развлекателна система с 13.1-инчов сензорен дисплей. Корите на вратите също са нови.
Под капака също има подобрения, разбира се. 5.0-литровия, V8 с 405 к.с. Това е достатъчно, за да обърнеш цяла горичка. Мощност, която се предава на четирите колела чрез автоматична кутия ZF със спортен режим. Сложили са персонализирани пружини и амортисьори за "по-добро поведение на пътя". Да не забравяме и новите спирачки, модифицирана кормилна система и нови стабилизиращи щанги.
И сега, най-добрата част. Какво ще ви струва този малък, боядисан шедьовър? Началната цена за Classic Defender V8 е 254 000 долара и то преди данъците и екстрите които ще си поръчате. А и да не забравим цената на донорският модел. Четвърт милион долара. За кола, която е била разглобена и сглобена наново, след като са ѝ изчистили калта отдолу! Не е малко, но ако имаш пари определено си заслужава да го направиш.




Няма коментари:
Публикуване на коментар