сряда, 3 юли 2024 г.

Land Rover Defender OCTA: Когато луксът се срещне с дивата природа

 

Последното предложение на английската компания - Land Rover Defender OCTA е уникален SUV, който съчетава мощност, лукс и офроуд възможности. Той е идеален за тези, които търсят ексклузивно преживяване и не се страхуват да излязат от утъпканите пътеки. Представете си Land Rover Defender 100, облечен в кожено яке от Gucci, с перфектно оформен кок и толкова много конски сили, че може да изпревари и гепард. Версията OCTA запазва емблематичната форма на модела, но я съчетава с модерни щрихи, сякаш е минал през тунинг ателие от Милано. Той е по-висок, по-широк и по-агресивен от стандартния Defender, сякаш е готов да се сбие с всеки SUV, който се изпречи на пътя му.

Интериорът на Defender OCTA ви посреща със стандартна полуанилинова кожа, а новите седалки обгръщат сетивата ви. Последната версия на инфотейнмънт системата от своя страна е толкова голяма и бърза, че би накарала Илон Мъск да завиди. Специално за тази версия е проектирана и нова аудио система, която според производителят ще позволи на пасажерите да почувстват музиката и със своето тялото. Освен това OCTA е пълен с функции, които биха накарали Джеймс Бонд да се усмихне. Адаптивно окачване с четири режима на шофиране, 360-градусова камера с функция за прозрачен капак, система за нощно виждане и асистираща система за шофиране ви помагат да покорите пътя, без да се потите, но всичко това си има своята цена която в случая е минимум 145 300 паунда. 

Под капака на Defender OCTA се крие не просто двигател, а сърце от звяр което обаче идва от BMW. Това е 4.4 литровият, V8-цилиндров twin turbo мотор оборудван с 48-волтова лека хибридна система и мощност от 626 к.с., който е куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща разбира се четирите колела. С тази мощ и активиран лаунч контрол, OCTA може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди, което е по-бързо от някои спортни коли. Въпреки това OCTA е истински офроудър! С постоянното задвижване на четирите колела, интелигентната система за разпределение на въртящия момент и новото - 6D Dynamics окачване с активни амортисьори с клиренс от 29 см, OCTA може да се справи с всякакъв терен, от кални пътеки до скалисти склонове.


Няма коментари:

Публикуване на коментар