Ако външността е перука, интериорът е направо си е пластична операция. Той е изцяло нов с модерно табло и нови кори на вратите и идва директно от Toyota Frontlander. Вентилационните отвори са по цялата ширина на колата, а централната конзола е по-широка и има две подложки за безжично зареждане на телефони. Пред водача имаме скучен 8.9-инчов цифров инструментален панел, но централният сензорен екран вече е плаващ и с размери от 12.9-инча. Тук идва и драмата: физическите бутони за климатика са изчезнали. Заменени са от контроли в този гигантски сензорен екран. Не знаем за вас, но това е тъпо. Доказано е. Купувачът на Corolla обикновено е човек, който иска да натисне един бутон и да стане студено! Сега ще трябва да се бори с менюта, докато се опитва да не катастрофира.
По отношение на задвижването, в Китай са заменили скучните 1.2-литрови и 1.5-литрови двигатели с един 2.0п литров, атмосферен мотор от старата школа с мощност 171 к.с. Вероятно е комбиниран с CVT. Звучи добре, но нека си признаем, това е Corolla. Няма да я карате като състезателна кола. Разбира се, има и хибрид. Той използва 1.8-литров двигател и два електрически мотора, плюс нова батерия, никел-манганово-кобалтова - звучи скъпо!. Toyota твърди, че тази комбинация може да постигне разход от 4.1 л/100км. и има пробег от 1041 км. Това е като да отидеш до друга държава и да се върнеш, без да зареждаш.





Няма коментари:
Публикуване на коментар