Звездата е Model A. Идвало от Affordable (достъпен). Стига глупости! Знаем какво означава „достъпен“ по-малко недостижим за средния мениджър. Тук говорим за плъзгащи се врати и нисък под - все неща, които могат да поберат семейства и багаж. С други думи, перфектният корпоративен тексиметров автомобил, който да вози хората, работили цял живот, за да си позволят един билет. Екстериорът? Минималистичен стил. Разбира се. Да не дразни. Да е анонимен. Foxconn дори открито го казаха: таксита, логистични превози, споделено пътуване. Ето - това е съдбата на този модел. Той е работен кон, който трябва да популяризира стратегията - да наводни света с евтин транспорт, докато елитът се вози в Model D.
Model B. Все още не е решено дали този модел, който по всичко личи е готов за серийно производство ще се продава като Luxgen n5 или Foxtron Bria. за него знаем още от 2022 година (Foxconn се готви да стане ключов играч и в областа на автомобилостроенето), но явно, чак сега идва неговият момент. На показ бяха показани множество производствени версии, пълни с цветове - черно, червено-черно, синьо-бяло. Цветове, които да скрият празнотата. Джантите - 18-инчови и 20-инчови. За да изглеждат солидни на фона на разпадащата се икономика и спадът на продажби на електрически модели. Вътре е технологичен хаос с 9.6-инчов цифров инструментален панел и 15.6-инчова инфо-развлекателна система.
Американската спецификация на Model C идва с два мотора, черен покрив, 20-цолови джанти, нова предна част и различен интериор. Техническите характеристики останаха в тайна. Разбира се! Защото силата е в тайната. Всичко е въпрос на позициониране. Все пак, това е модел за клиентите отвъд океана. за тях нещата винаги са различни, по-добри, по-мощни и по-луксозни.
И стигаме до Model D. Флагманът който видяхме като концепция миналата година - Foxtron Model D Concept. Почти 5.2 метра дълъг и 2 метра широк с междуосие от 3.2 метра. Това е на практика е луксозна крепост за тези, които имат твърде много да губят. В интериора доминира 27-инчов сензорен екран, който се простира до пътническата седалка. возещите се на втория ред седалки разполагат с независими седалки, сгъваеми масички, специален заден екран и собствена мултимедия. Това е Model D. Не е за семейството. Той е за кооперативните автопаркове и флотилията на скъпите ходели. неговата амбиция е да обслужва елита, докато ние се возим на техните таксита - Model A.








Няма коментари:
Публикуване на коментар