петък, 21 ноември 2025 г.

**Foxconn продава илюзия за достъпност, докато си обслужва шефовете


 Днес, 21 ноември е денят на Foxcoon. Големи думи, много блясък и, разбира се, AI - новата мантра, с която елитът поддържа илюзията за прогрес. Foxconn изсипаха цял камион с обещания. Представиха Model A - новият електрически MPV. Model B - кросоувърът, който уж „генерирал шум“ (най-вероятно платен), американската спецификация на Model C, който познаваме като Luxgen n7, насочен към онези, които нямат пари за бензин И  накрая, но не на последно място Model D- флагманът. Луксозен MPV за тези, които вече са приключили с тревогите.

Звездата е Model A. Идвало от Affordable (достъпен). Стига глупости! Знаем какво означава „достъпен“ по-малко недостижим за средния мениджър. Тук говорим за плъзгащи се врати и нисък под - все неща, които могат да поберат семейства и багаж. С други думи, перфектният корпоративен тексиметров автомобил, който да вози хората, работили цял живот, за да си позволят един билет. Екстериорът? Минималистичен стил. Разбира се. Да не дразни. Да е анонимен. Foxconn дори открито го казаха: таксита, логистични превози, споделено пътуване. Ето - това е съдбата на този модел. Той е работен кон, който трябва да популяризира стратегията - да наводни света с евтин транспорт, докато елитът се вози в Model D. 


Model B. Все още не е решено дали този модел, който по всичко личи е готов за серийно производство ще се продава като Luxgen n5 или Foxtron Bria. за него знаем още от 2022 година (Foxconn се готви да стане ключов играч и в областа на автомобилостроенето), но явно, чак сега идва неговият момент. На показ бяха показани множество производствени версии, пълни с цветове - черно, червено-черно, синьо-бяло. Цветове, които да скрият празнотата. Джантите - 18-инчови и 20-инчови. За да изглеждат солидни на фона на разпадащата се икономика и спадът на продажби на електрически модели.  Вътре е технологичен хаос с 9.6-инчов цифров инструментален панел и 15.6-инчова инфо-развлекателна система. 


Американската спецификация на Model C идва с два мотора, черен покрив, 20-цолови джанти, нова предна част и различен интериор. Техническите характеристики останаха в тайна. Разбира се! Защото силата е в тайната. Всичко е въпрос на позициониране. Все пак, това е модел за клиентите отвъд океана. за тях нещата винаги са различни, по-добри, по-мощни и по-луксозни. 


И стигаме до Model D. Флагманът който видяхме като концепция миналата година - Foxtron Model D Concept. Почти 5.2 метра дълъг и 2 метра широк с междуосие от 3.2 метра. Това е на практика е луксозна крепост за тези, които имат твърде много да губят. В интериора доминира 27-инчов сензорен екран, който се простира до пътническата седалка. возещите се на втория ред седалки разполагат с независими седалки, сгъваеми масички, специален заден екран и собствена мултимедия.   Това е Model D. Не е за семейството. Той е за кооперативните автопаркове и флотилията на скъпите ходели. неговата амбиция е да обслужва елита, докато ние се возим на техните таксита - Model A. 



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар