Истинската промяна е в интериора. Някогашната "модерна" мултимедия с два екрана е изхвърлена и заменена е от един, значително по-голям, плаващ дисплей с размер 14.6-инча. Преди беше 10.25 инча. Инфоразвлекателната система на свой ред има "актуализирана операционна система с разширени възможности за гласово управление". Добавили са и някакъв свеж цвят на тапицерията и амбиентно осветление с 32 цвята. Черешката на тортата е асистента за паркиране и системата за кръстосан трафик на заден ход. Базовият модел с цена от около 9 000 долара е оборудван само с две въздушни възглавници, камера за обратно виждане и два високоговорителя, за да слушаш радиото на стерео, докато гледаш огромния 14-инчов дисплей.
Както до сега, клиентите ще могат да избират само един мотор. Това е 1.5 литровия, 4-цилиндров турбо мотор с мощност 177 к.с. Серийно трансмисията е 7-степенна, двудискова и предава движението само към предните колела. Не очаквайте различни режими на движение. Няма! Няма, дори и в най-скъпата версия, която обаче е предлага отопляеми седалки и подложка за безжично зареждане за да си заредиш телефона.




Няма коментари:
Публикуване на коментар