Цялата му форма е запазила еднообемната каросерия. Като че ли е излято наведнъж от някой весел грънчар, а не сглобено от хиляди части. Защото това Twingo не се интересува от сложни уравнения. То иска вътре да е щедро и модулно. Нещо което французите могат. Визията е палава и привлекателна, символизирана от извитите му линии и веселото лице. Колко коли днес се усмихват? Всички са агресивни, ядосани, с нацупени брони, сякаш са готови да изядат асфалта. Кръглите Full-LED фарове и усмихнатата решетка е поклон към старото, това е намигване. Има и някакво гланцово покритие за по-технологичен вид. А, отзад - светлините са с форма на полумесец. Поставена е и нова емблема с някакъв ексклузивен надпис, който отразява игривата личност на автомобила.
Renault Twingo E-Tech e основано върху AMPR - Small платформата на марката. Малка, градска, иновативна. Казват, че максимизирала ефективността и минимизирала физическия и въглероден отпечатък. Нещо, което не ни интересува, тъй като това са неща създадени за да може правителствата да генерират печалби. Според официалната информация, дължината възлиза на 3.79 метра, а общото тегло е 1200 кг. Това е великолепен резултат в предвид това, че става въпрос за EV модел. Тайната обаче се крие във факта, че батерията е с капацитет от едва 27.5 кВтч. Това е смешно и подигравателно. Автономията щяла да възлиза на някакви си 260 км., което означава, че при вятър и студ е по-добре да си стоите в къщи, тъй като в реалния свят няма да можете да изминете повече от 150 км. Какво като имате багажник от 360 литра и електромотор с мощност от 82 к.с., които в повечето случаи ще пасат на поляната до зарядната станция. Ама нали въглеродния отпечатък е сведен до минимум. Вече сме спокойни.
Всички тези цифри обаче са без значение, защото това не е кола, това е философия. Философията, че и малките неща носят щастие. И че за да бъдеш важен, не е нужно да бъдеш огромен. И това малко нещо ще се прави в Словения. Още подробности ще бъдат добавени към този пост веднага, след официалната премиера на модела.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Информацията за малката батерия и електромоторът с мощност 82 к.с. е потвърдена официално. Бързо зареждане няма, но от 10 до 80% може да я дозаредите за около 30 минути. Успоредно с това се появи информация и за интериорът. Renault го нарича истинско пространство за възрастни. Твърдят, че се мери с по-големи коли, но въпреки това има само четири седалки, като задните също са плъзгащи се напред-назад. Обемът на багажника е 360 литра в най-добрия случай. Таблото е просто фантастично за този ценови диапазон. Вижте тези цветни детайли. И този селектор на предавките във формата на червило! Говорейки за технологии - да, имаме ги. Голям 10-инчов централен екран и 7-инчов цифров инструментален панел - всичко е на мястото си. А, ако вземете най-високото ниво, получавате и гласов асистент с изкуствен интелект или аватар с името Рено. Помага Ви със зареждането и отговаря на въпроси... Какво повече може да искате? Ами, електронна приветствена фанфара, любезно предоставена от Жан-Мишел, която се превръща в запазена марка за моделите на Renault.







Няма коментари:
Публикуване на коментар