Представената преди една година Mazda EZ-6, която ще е налична и в Европа от тази година под името - 6e, бе първият сериен модел на марката който се сдоби с новата 2D емблема. Сега японският производител представя нова версия на новото лого, което за сега ще бъде налично само електронните и хартиените брошури на марката. За съжаление обаче, най-вероятно в близко бъдеще ще бъде пренесена и в бъдещите нейни модели.
Къде сбъркахме? Новата мода по която производителите масова залитат с новите 2D емблеми, определено лишава от идентичност посланието което трябва да предава логото на дадена марка, а от там постепенно и неусетно се губи и част харизмата която всеки модел носи със себе си. В световен мащаб вече сериозно се наблюдава размиване на моделите, особено с така нареченият ребадж инженеринг към който производителите все по-често прибягват с цел спестяване на средства. Ясно е, че в близко бъдеще автомобилът ще бъде възприеман просто като средство за придвижване, а не като артикул за демонстриране на статуса и вкусът на собственика, което определено според нас е грешен път по който автопроизводителите поемат.
Няма коментари:
Публикуване на коментар