През последната година в Китай се забелязва леко забавяне на въвеждането на чисто електрически модели, което увеличава наличието на модели с удължен обхват, което за потребителите е по-доброто решение към момента. такъв е и случаят с представеният преди две години Roewe RX5, който получава хибридна версия с удължен обхват която ще се предлага под името Roewe D5X. Това е първият модел на марката който оборудван с новата хибридна- DMН технология, чиито бензинов мотор служи предимно за дозареждане на тяговата батерия. Дизайнерите са разграничили версията с удължен обхват спрямо конвенционалният модел с различен дизайн на предната част с броня от затворен тип.
Под капака на Roewe D5X място намира 1.5 литров, бензинов мотор с мощност 150 к.с., захранващ малка тягова батерия, която осигурява пробег в изцяло електрически режим в рамките на 135 км. Електромоторът е с мощност от 209 к.с, задвижва предните колела чрез специално разработената трансмисия, която осигурява неусетно превключване между трите режима на работа на хибридната система. Бензиновият двигател може да задвижва напълно самостоятелно предните колела, да работи в тандем със електромотора или в изцяло генераторен режим, а когато движението се осъществява в изцяло електрически режим той се изключва напълно. Според производителят средният разход на гориво в този случай е в рамките на 1.3л/100 км., а в комбиниран режим той не надхвърля 5.2л/100 км., като пробегът може да достигне 1300 км.
В интериора нещата не са по-различни от тези в конвенционалният модел. Цифровият панел пред водача обаче е статичен и е оборудван с два 12.3-инчови дисплея, съответно за инструменталният панел и инфотейнмънт системата, която е оборудвана с технологията за клониране на екрана на телефона.
Няма коментари:
Публикуване на коментар