По презумция GMC Acadia е тясно свързана с Chevrolet Traverse и това не се променя с представеното преди броени часове ново поколение на модела. Това автоматично означава, че същият е станал значително по-голям и технологичен. Дизайна е в типичният стил на марката с изпъкнала радиаторна решетка и С-образни предни светлини.
Интериорът обаче поема по съвсем нов за марката стил с вертикално разположен 15-инчов дисплей за инфотайнмънт системата, от който се управляват и функциите на климатичната инсталация. Пред водача място намира 11-инчов цифров инструментален панел, а ниската линия на таблото осигурява по-добра видимост на водача. централната конзола между предните седалки е от плаващ тип, а кръглият селектор за смяна на предавките отива в историята, тъй като същите вече се превключват от десния лост на кормилната конзола.Триредовият SUV предлага с близо 80%, повече място за возещите са на първите два реда седалки и 30%, повече за тези които са настанени на третия ред седалки. В топ версията Denali се наблюдават лазарно гравирани дървени облицовки, алуминиеви детайли, тризонов климатик, както и електрически сгъваеми облегалки за втория и третия ред седалки. Предните седалки от своя страна са оборудвани с вентилация и масажна функция, а отваряемият панорамен покрив е опция за всички нива на оборудване.
Новият 4-цилиндров, турбо бензинов мотор с работен обем от 2.5 литра е наличен и за модела на GMC във версия на мощност от 333 к.с. Това е и единственият агрегат който е наличен за него и е куплиран серийно с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните колела. Срещу доплащане е налична и 4х4 трансмисия, която пък е серия за модификацията АТ4 с увеличен клиренс. При нея купувачите получават като бонус електронно контролиран диференциал и активен контрол на въртящият момент.
Няма коментари:
Публикуване на коментар