четвъртък, 6 юли 2023 г.

Фейслифта на Peugeot 208 премахва дизеловите версии от гамата на модела

 След обновяването на Peugeot 2008, сега идва ред да бъде освежен и хеч модела от моделното семейство, а именно Peugeot 208. Тук задачата е трудна, тъй като френският хеч е най-продаваният модел в своя клас и трябва да се подхожда много внимателно. По подобие на кросоувъра и компактният хеч приема новият стил в предната си част, където доминират трите LED нокътя и интегрираната радиаторна решетка, които трябва му придадат по-агресивен стил. В задната си част промените се свеждат до новият светлинен подпис на светлините с три хоризонтални ленти, както и нова стилистика на бронята. Всички версии получават странични огледала издържани в пиано лак, а цветовата гама е увеличена с нови цветове.

В интериора няма изненади, тъй като той е идентичен с този на 2008 с 10-инчовият цифров инструментален панел пред водача и също толкова голям тъчскрийн за инфотайнмънт системата от ново поколение.  Налични са и нови материи за тапицерията, а стандартно на борда място намират предна и задна HD камери, които подпомагат паркирането. Централната конзола с миниатюрен шалтер за смяна на предавките също е познат от обновеното 2008. Адаптивният круиз контрол, активната система за следене на пътните значи, сензора за поддържане движението в пътната лента, сензора за обекти в сляпата зона на водача, както и такъв, който следи неговото внимание идват още от базовото ниво на оборудване.  

Базовата версия на обновеното Peugeot 208 ще разчита на 3-цилиндровият, атмосферен мотор с работен обем от 1.2 литра с мощност  75, както и неговата версия с принудително пълнене на цилиндрите и мощност 100 к.с., куплирани с 5 или 6-степенни, механични трансмисии. По подобие на братовчеда в лицето на Opel Corsa, налични за модела са и версии с 48-волтова лека хибридна система и батерия с капацитет 0.9 кВтч., които ще заменят дизеловите модификации. При тях системната  мощност е от 100 или 136 к.с., а за тях е предвидена 6-степенна, двудискова трансмисия с вграден електромотор.  Налчни за модела са и две изцяло електрически версии с мощност от 136 и 156 к.с. и тягова батерия с капацитет от 51 кВтч., която на хартия осигурява пробег с едно зареждане до 400 км. 

Продажбите на обновеното Peugeot 208 ще започнат от ноември месец, като цени все още не се споменават, но най-вероятно границата от 20 000 евро за базовият модел ще бъде прекрачена осезаемо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар