Интериора също е познат от обновената версия на седана, но се предлага с във варианти с три цвята, което позволява по-голям избор на персонализация, а повечето пластмасови детайли имитират карбон. Серийно пред водача е позициониран 7-инчов цифров инструментален панел с нова графика, а инфотайнмънт системата е оборудвана с 13-инчов вертикално разположен тъчскрийн, чрез който се управляват и функциите на климатичната инсталация и други вторични функции в автомобила. Срещу доплащане Yixuan-GS може да бъде оборудван с отварящ се панорамен покрив, който не е достъпен за седана.
Моторната гама е идентична с тази на седана с атмосферен - 1.5 литров бензинов мотор с мощност 125 к.с., както и неговата турбо версия с мощност 197 к.с., като и двата агрегата са куплирани серийно с 6-степенната, двудискова трансмисия, което води и до по-високата цена за базовата версия на GS. В Китай, крос комбито ще стартира с цени от 11 800 долара, което с около 3000 повече от тази на седан версията. Не трябва да забравяме, че и двата модела са позиционирани върху опростена версия на модулната CMP платформа на PSA, която е основа за Peugeot 208, 2008, Citroen C4, DS 3, Opel Corsa и т.н., за които в Европа ще трябва да заплатите минимум 14 000 евро за далеч по-бедно оборудвани екземпляри.
Няма коментари:
Публикуване на коментар