1. На борда място намира система с камера която разпознава състоянието на детето и настройва климатичната инсталация, силата на аудиосистемата, амбиентното осветление.
2. Календара на инфотаймънт системата има функция да планира прегледите при лекаря на майката и детето, термина на раждане и предстоящите ваксинации.
3. Климатичната система разполага със специални филтри за пречиствана не въздуха, а в интериора са разположени и антибактериални ултравиолетови лампи, който покриват 99% от площта на интериора изработен от антибактериални материи.
4. Налично разбира се е специално проектирано детско столче с различни настройки и система разпознаваща, кога детето извършва своите биологични потребности и да направи съответните настройки на климатичната инсталация за да предотврати неприятни миризми.
5. Вратите на ArcFox Kaola разпознават собственика и се отварят автоматично, като по този начин улесняват майката да постави детето на детското столче.
6. На борда място намира вградено отделение за съхранение на шишета с кърма с четири нива на температурата, която може да се управлява дистанционно, чрез приложение от смартфона. Сгъваема работна маса позволяваща смяна на пелените също е предвидена на борда плюс завеса за уединение на задния ред седалки, която позволява на майката да кърми или просто да си почине по време на път.
Това са малка част от впечатляващите удобства с които Kaola разполага и са включени още в базовото ниво на оборудване. Остава само въпроса, какво правят семействата с две или повече бебета, тъй като политиката за едно дете в Китай, отдавна е в историята. Много е вероятно моделът да стане интерес от компании предлагащи услуги за превоз, които да са насочени именно към майките с малки деца и бебета.
По отношение на механиката все още не се споменава много. Най-вероятно ArcFox Kaola е построен върху платформата на Arcfox a-S и a-T, но най-вероятно поради своята специфика ще разполага само с един електромотор задвижващ предните колела, което ще наличието на по-малка и евтина батерия, която ще осигурява автономиа от поне 400 км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар