За да добием по-добра представа за новият кросоувър на китайската марка, трябва да споменем факта, че същият е изграден върху CMP платформата от Stеllantis, която е основа и за седана Dongeng Aeolus/Fengshen Yixuan Max. Това от своя страна ни кара да смятаме, че Dongfeng Aeolus Haoji е китайския еквивалент на Peugeot 2008, но с нараснали размери имайки предвид разпънатото междуосие. Новият модел е позициониран в средният клас е ще се конкурира с модели като Toyota RAV4 и Nissan X-Trail.
Подробности относно механиката все още липсват, а за интериора можем да добием представа от официалните скици, но най-вероятно още този месец ще станат налични техническите параметри, както и информация за бордовата електроника. Според непотвърдена информация Aeoulus Haoji ще се предлага с 1.0, 1.5 и 2.0 литрови, турбо бензинови мотори с мощност от 110 до 204 к.с., куплирани с механична или 7-степенна, роботизирана трансмисия. Налична ще бъде и хибридна версия с 1.5 литров, бензинов мотор. Продажбите на модела в Китай ще започнат от това лято, като цени за сега не се споменават, а в по-късен етап моделът ще се експортира и на други пазари под името Aeolus Huge.
Подробности относно механиката все още липсват, а за интериора можем да добием представа от официалните скици, но най-вероятно още този месец ще станат налични техническите параметри, както и информация за бордовата електроника. Според непотвърдена информация Aeoulus Haoji ще се предлага с 1.0, 1.5 и 2.0 литрови, турбо бензинови мотори с мощност от 110 до 204 к.с., куплирани с механична или 7-степенна, роботизирана трансмисия. Налична ще бъде и хибридна версия с 1.5 литров, бензинов мотор. Продажбите на модела в Китай ще започнат от това лято, като цени за сега не се споменават, а в по-късен етап моделът ще се експортира и на други пазари под името Aeolus Huge.
Няма коментари:
Публикуване на коментар